A Hét Törpe keresi Hófehérkéjét!

A Szárazjég Kft. büszke arra, hogy 2006-os alapítása óta dinamikusan fejlődik. Célunk, hogy ügyfeleink igényeit minél gyorsabban és hatékonyabban kezelni tudjuk, velük a kapcsolattartás zökkenőmentes legyen. Úgy véljük az első benyomás, az első hang a kapcsolatfelvételkor sokat számít.
Kis irodánknak szüksége lenne egy új kollégára, irodai adminisztrációs munkakörbe, az alábbi feltételekkel:


Feladatok:

• Általános ügyintézés: jégrendelések felvétele, szállítólevelek elkészítése és ellenőrzése
• Irodai adminisztráció: iratok szkennelése, mentése, napi itinerek nyomtatása, kiszállítás szervezés
• Megrendelésekkel, kiszállításokkal kapcsolatos szervezés és ügyintézés
• Postázás
• Kispénztár kezelése, napi bevétel és kiadás egyeztetése az Irodavezetővel
• Kapcsolattartás a könyveléssel, könyvelő részére a kért anyagokat határidőre előkészíteni
• Irodaszer beszerzése, irodai fogyó készletek felügyelete, beszerzése
• Honlap karbantartás, aktualizálás.

Elvárások:
• Középfokú végzettség
• Hasonló területen, irodai adminisztrációban, asszisztensi munkakörben szerzett tapasztalat
• Word, Excel felhasználói szintű ismerete
• Pontos, precíz, segítőkész személyiség
• Érdeklődő, könnyen alkalmazkodó
• Kommunikatív és nyitott a fejlődésre
• Némi szépérzék, jó fogalmazás és helyesírás a honlap karbantartásához.

Előnyt jelent:
• Könyveléssel kapcsolatos előkészítő munkákban, honlapkarbantartásban szerzett tapasztalat
• IX. kerülethez közel eső lakhely.

Munkavégzés helye: Budapest, IX. kerület, Illatos út 9.

Jelentkezni fényképes önéletrajz küldésével a szarazjegkft@gmail.com címen fizetési igény megjelölésével lehet.



Vissza

Friss hírek

ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENST KERESÜNK

2024-01-31

Gépkezelőt keresünk - Sok munka - nincs lógás jeligére!

2023-10-31

A Szárazjég Kft. tisztítógép kezelői munkakörbe munkatársat keres

2019-04-29